Ugrás a fő tartalomraUgrás az oldal aljára

Díjat nyert a Down Alapítvánnyal közös kampányunk

Vannak kampányok, amelyekről tudjuk, hogy fontosak. És vannak olyanok, amelyeknél már az első pillanatban érezzük: sokkal többről szólnak, mint magáról az akcióról.
Díjat nyert a Down Alapítvánnyal közös kampányunk
Díjat nyert a Down Alapítvánnyal közös kampányunk

Ma este ünnepélyes keretek között átadták a Sport Forum Hungary 2025 Awards díjait. Büszkén jelenthetjük be: a „CSR – az év akciója” kategóriában díjat nyert a Down Alapítvánnyal közösen megvalósított „Felemás zokniban a pályán” kampányunk.

A márciusi OTP Bank-PICK Szeged – Csurgói KK mérkőzésen játékosaink felemás zokniban léptek pályára, hogy felhívják a figyelmet a Down-szindróma társadalmi megítélésére és az együttélésből fakadó mindennapi értékekre. Klubunk – mint Magyarországon és Európában is ismert és elismert sportszervezet – képes nagy nyilvánosságot biztosítani az elfogadás és a befogadás üzenetének, ezzel hozzájárulva egy nyitottabb, érzékenyebb társadalmi attitűd kialakításához.

A díjat Kiss Bence cégvezetőnk vette át az alábbi gondolatok kíséretében: - A program célja az volt, hogy a sport erejével hozzunk létre egy egyszerű, mégis erős üzenetet: a másság érték, az elfogadás közös felelősségünk, és hogy a sport nemcsak teljesítményről és versenyről szól, hanem a közösség, az empátia és az összetartozás élményéről is.

Ez az elismerés a Down Alapítvány, a játékosaink, a szurkolóink és minden kollégánk közös sikere – köszönjük a #handballfamily minden tagjának, aki hozzájárult a kampány megvalósulásához!

Neked ajánljuk

Webshop termékek

Ugrás az oldal tetejére