Számok, statisztikák a Facebook-oldalunkról

Vissza
Számok, statisztikák a Facebook-oldalunkról

A MOL-Pick Szeged csapatának Facebook-oldala hazánkban a proficsapatok között az élbolyban található. Június 20-i állás szerint 74 ezer 500 rajongóval rendelkezik. 2012 októberében még csak 2500-an voltunk. Nagyot változott a világ! Számok, statisztikák,

Nézzünk egy kis elemzést, statisztikát a MOL-Pick Szeged Facebook-odaláról. Októberben lesz 4 éve, hogy klubunk átvette az oldal kezelését. Akkor 2500 rajongónk volt. 2016. június 20-án ez a szám 74 ezer 500-ra nőtt. Azt szeretnénk gyorsan megjegyezni, hogy egyetlen rajongót sem "vásároltunk", így nem fizettünk azért, hogy szimpatizánsokat találjanak nekünk. Ehhez az elvhez tartjuk magunkat, így is elmondhatjuk, hogy Magyarországon a proficsapatok között az élcsoportban találhatnak bennünket.

54 százalékban férfiak kedvelik az oldalunkat, 46 százalékban nők. Ez nagyot változott, hiszen közel másfél éve éppen fordított volt az arány. A legnagyobb tábor a 18-24 évesek közül kerül ki, 27 százalékban kedvelnek ők. Sokan azt mondják, hogy nyugdíjasok nem is interneteznek, erre alaposan rácáfol az az adat, hogy +65-ben is 5 százalékos rajongótáborral rendelkezünk.

Az természetes, hogy itthon vagyunk a legnépszerűbbek, a második helyen Románia áll (Erdélyből, Temesvárról és Aradról rengetegen lájkoltak bennünket), a harmadikon Németország, a negyediken az Egyesült Királyság, az ötödiken Szerbia, a hatodikon Lengyelország, a hetediken Szlovákia, a nyolcadikon Brazília, a kilencediken az USA, míg a tizediken Ausztria található. Gondolták volna, hogy Marokkóból 127-en, Indiából 123-an, Mexikóból 65-en, Iránból 39-en, míg Bangladesből 35-en nyomták meg a "Tetszik" gombot? Még néhány ország, ahonnan érkezett kedvelés: Thaiföld, Kanada, Pakisztán, Irak, Indonézia, Kamerun, Peru, Chile, Hollandia, Argentína, és még sorolhatnánk jó néhányat.

Szeged, Budapest, Debrecen - ez az a három város, ahonnan a legtöbb rajongó érkezett. Talán Szeged nem meglepő... A további sorrend: 4. Hódmezővásárhely, 5. Pécs, 6. Győr, 7. Kecskemét, 8. Makó, 9. Békéscsaba, 10. Miskolc. Külföldről Londonból és Székelyudvarhelyről szeretnek bennünket leginkább.

Most csendesebb időszakát éli a MOL-Pick Szeged Facebook-oldala, de voltak olyan időszakok, amikor "felrobbant" az oldalunk, többször is előfordult - december és március ebben a csúcstartó -, hogy közel 200 ezer emberhez jutott el egy bejegyzés. Ez azt jelenti, hogy egy-egy hírről ennyien értesültek.

Miben vagyunk különlegesek? Talán abban, hogy nemcsak posztokkal tudósítunk, hanem rengeteg fotóval, videóval, és immár élőben is jelentkezünk, akár edzésről, vagy sajtótájékoztatóról. Ott vagyunk minden meccsen, nemcsak az itthonin, hanem az idegenbeli bajnokin és nemzetközi találkozón is.

Többször is a csapat Facebook-oldalán jelentettük be új játékosunk szerződtetését, mindig arra törekedtünk, hogy a MOL-Pick Szeged szurkolótábora első kézből értesüljön mindenről. Célunk nem is lehet más a későbbiekben sem, mint kiszolgálni a szurkolónkat.

Csak előre!

- Süli Róbert - 

Közzétéve: 2016.06.20.

TOVÁBBI HÍREK

2019
01/17
Vastaps az első edzőmeccsen

Az év első felkészülési találkozóján 13–11-es félidő után 30–24-re legyőztük a macedón Eurofarm Rabotnikot az újszegedi sportcsarnokban.

2019
01/16
Jön az év első edzőmeccse

Felkészülési mérkőzésen holnap 17 órától a macedón RK Eurofarm Rabotnikot fogadjuk az újszegedi sportcsarnokban. A találkozó megtekintése ingyenes.

AZ ÖSSZES HÍR