Szerencsésen megérkeztünk Barcelonába!

Vissza

Pénteken késő este szerencsésen megérkeztünk Barcelonába. Szombaton 18 órakor már edzés szerepel a programban.

Minden rendben volt, szerencsésen megérkeztünk (22.30-kor szálltunk le) Barcelonába. A keretünket 16 játékos alkotja, jó hír, hogy Balogh Zsolt is rendbe jött.

Sierra, Wyszomirski, Prodanovics, Parrondo, Ancsin, Balogh, Zubai, Vranjes, Bombac, Mindegía, Ilyés, Thiagus Petrus, Robledo, Blazevic, Källman és Csuruvija alkotja a csapatot.

A Hotel Alimara a szállásunk, szombat délelőtt előbb megnézzük a Barcelona múzeumát, majd a Futballárium étterem vendégei leszünk.

Szombaton 18 órakor lesz edzésünk. A repülőn sok-sok szegedi szurkoló utazott velünk, így igazán remek hangulatban landoltunk a katalán városban.

Közzétéve: 2016.02.19.

TOVÁBBI HÍREK

2024
04/26
A 14. Eger-Szeged következik az NB I-ben

Szombaton 18 órakor a K&H férfi kézilabda ligában a QHB Eger otthonában lépünk pályára. Ez lesz a két csapat 14. NB I-es meccse.

2024
04/25
Éremre hajt az U16-os akadémiai csapatunk

A PICK Kézilabda Akadémia U16-os csapatának még négy meccs van hátra a bajnokságból, a #kiskékek az éremért állnak harcban.