Megérkeztünk Zaporizzsjába

Vissza

Minden rendben volt az úton, szerencsésen megérkeztünk szombat kora délután Ukrajnába, Zaporizzsjába, ahol vasárnap 17 órakor a VELUX EHF Bajnokok Ligája 3. fordulójában csatázunk. A meccset a Sport 1 TV élőben közvetíti.

A legfontosabb hír, hogy Matej Gaber és Dean Bombac is teljesen rendbe jött, két szlovén játékosunk mosolyogva szállt fel szombat reggel a buszra, így pályára léphetnek vasárnap 17 órakor a Motor Zaporizzsja elleni idegenbeli Bajnokok Ligája meccsen, a sérülésük a múlté már.

A keretből Nagy Martin kapus, és a két szélső, Pedro Rodriquez és Sunajko Stefan maradt ki. Nik Henigman először került be a csapatba, szlovén játékosunk első BL-meccsére készül.

A MOL-PICK Szeged különgéppel utazott, 2 óra 20 percig tartott a repülőút. Szerencsére semmi késés nem volt, az  útlevél ellenőrzésen is gyorsan túl volt a csapat, most Dmitrij Zsitnyikovot sem állították félre - az ukránok szigorúak az oroszokkal -, mint a nyári torna alkalmával Kijevben.

A Hotel Khortitsa a csapat szállása, a szálloda közvetlenül a Dnyepr folyó mellett található. Senkit sem viselt meg az út, mindenki frissen foglalta el a szobáját. Délután van idő pihenni, majd este - itt egy órával előrébb járunk, mint otthon - edzés következik, abban az Arénában, amelyet a MOL-PICK Szeged ismer, hiszen a nyáron három meccset is játszott itt.

- Süli Róbert -

Közzétéve: 2018.09.29.

TOVÁBBI HÍREK

2024
04/19
Vereséget szenvedtünk a rangadón

A K&H férfi kézilabda liga 22. fordulójában 36-27-es vereséget szenvedtünk a Telekom Veszprém otthonában.

2024
04/18
Következik a magyar rangadó

Péntek 20 órakor a K&H férfi kézilabda liga rangadóján a Telekom Veszprém otthonában lépünk pályára. A meccset az M4 Sport közvetíti.